.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سند ارتقاء بهره وری 7دستگاه اجرایی مازندران تدوین شد

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران از تدوین سند ارتقاء بهره وری هفت دستگاه اجرایی استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، احمد جمشیدی عصر یکشنبه در جلسه کارگروه برنامه ریزی و تحول اداری مازندران در استانداری افزود: به موجب این سند شاخصهای بهره وری متناسب با تعالی و ارتقاء نیروی انسانی و تکریم ارباب رجوع در دستگاههای اجرایی استان قابل اجرا خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: دستگاههای استانداری مازندران، سازمان های جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع و معادن، اقتصاد و دارایی، بازرگانی و آموزش و پرورش استان به عنوان دستگاههای پیشرو در تدوین سند راهبردی ارتقاء بهره وری مازندران بودند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه این سند به مراتب در سطح سایر دستگاههای اجرایی استان لازم الاجرا خواهد بود تصریح کرد: هم اکنون شاخص های بهره وری در دستگاههای اجرایی استان رو به رشد و تعالی است.

مدیر کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری مازندران نیز در سخنانی در این جلسه با اشاره به عملیاتی شدن شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی استان خاطر نشان کرد: حدود 50 دستگاه اجرایی استان توانسته شاخصهای عمومی و اختصاصی دستگاه خود را تهیه و تدوین کردند.

فرهاد صفایی گفت: بهره گیری از نظام نوین، اتوماسیون اداری، دولت الکترونیک، تصدی گری امور به بخش خصوصی و رضایت شهروندان در تکریم ارباب رجوع از جمله پارامترهای مورد ارزیابی در تهیه شاخصهای عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی مازندران بوده است.

وی اظهار داشت: کمبود اطلاعات عامل اصلی در شناسایی شاخص های بهره وری دستگاهها ذکر شده در حالی که شاخصهای اختصاصی دستگاههای اجرایی طی سال های گذشته رو به پیشرفت رفته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.